راه اندازی میز خدمت استانداری خوزستان

میز خدمت در استانداری خوزستان و با هدف ارایه خدمات مطلوب تر به مراجعان و ارباب رجوع  رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

مهدی مکارمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری خوزستان  در حاشیه آغاز به کار میز خدمت استانداری با اشاره به  مصوبه شورای عالی اداری و بخشنامه ریاست محترم جمهوری با عنوان حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع  گفت: ارتقای رضایتمندی مردم ازعملکرد دستگاه های دولتی از اهداف راه اندازی میز خدمت است.

وی در ادامه افزود:  کاهش هزینه ها، صرفه جویی در وقت و جلوگیری ازسرگردانی ارباب رجوع در دستگاه های دولتی از دیگر پیآمدهای راه اندازی میزخدمت است.

مکارمی با اشاره به فرایند راه اندازی میز خدمت در فرمانداری ها خاطرنشان کرد: در حال حاضر در اکثر فرمانداری ها ، میز خدمت راه اندازی شده و تا قبل از پایان سال سایر فرمانداری ها نیز  فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

این مقام مسئول ضمن بازدید از روند فعالیت میز خدمت استانداری گفت: در میز خدمت ، تعدادی از کارشناسان مجرب که به فرایندهای حوزه های مختلف کاری استانداری اشراف دارند، مستقر شده اند تا درخواست ها و خدمات مورد نیاز شهروندان را پیگیری و رسیدگی کنند .

وی در پایان از فعال سازی میز خدمت الکترونیکی به منظور تسهیل درخدمت رسانی سریع و شفاف به مردم در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: با الکترونیکی شدن خدمات که در حال ایجاد زیرساخت های آن هستیم ضمن آنکه از تعداد مراجعات حضوری کاسته خواهد شد، در رسیدگی به نیازها و خواسته های مردم تسریع خواهد شد.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X